Abbllulbuo

Hej!
Onsdag, vilket betyder lugnt dag och förhoppningsvis städtid. Känns segt att behöva städa när man inte jobbar istället för att ta det under arbetstid =P Hvad skjer ida da? Jo, det vill jag bra gärna också veta. Får väl träna lite mer kanske, köpa chips ska jag fan göra, när jag har 50:- att avvara!
Anna han bli lvl 29 igår så nu är hon iallafall ikapp mig =) Men jag tror inte att någon av oss har tid xD Eller jo hon kanske har det, har inte kollat.. Själv så är det slut. ska nog köpa 6 månader när jag får lönen, billigast så =P
Det är fan roligt att köra Worgen Warrior må ja säga! Även fast det är Alliance... Men omväxling förnöjer!

Jo btw, jag låg och tänkte på hur folk kan bli fångade när de mördat någon. Hur svårt kan det vara att låta bli att bli fångad :P? Så jag funderade på att skriva en liten: Hur skulle jag göra?
En liten, inte bok men en text, om hur jag skulle göra om jag skulle mörda någon ;)
För liksom, Hur svårt kan det va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0