Back @ Work

Måndag!
Känner du hur de friska sommar vindarna svalkar dig under de stekheta dagarna?
Det gör i alla fall inte jag.. -_-' Fan, sommar kom, gav oss värme i typ 1 månads tid, vilket förövrigt är ca 100% mer än vad den brukar! Sen drog den, de senaste dagarna har varit rätt ok ändå. Det var soligt men jävligt blåsigt vilket gör att det inte alls är lika behagligt ute!

Men skit samma! Nu sitter jag här framför datorn i Kalklabbet och skriver detta, ska strax fortsätta mitt extremt roliga jobb också.
Händer idag då? Jo, om jag har tid kvar så blir det fortsätta lira Worgen. Annars vete, havre, dinkel och majsfan vad jag ska göra!

Kolla en film?

Peace out!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0