Bada!

Fan vilken skön dag det var idag :DEn bild på mig och Kamilla som gör en brygga var på en bänk
Vid runt 14:30 käkade jag mat, sen begav jag mig bort mot Erika och Kamilla för att fota! Var där en stund och kolla på när Erika lirade typ Yoshis Island tror jag det var till Snes=)
Sen tog vi Erikas killes (Emil) bil och for till frösöstrand och fotade nere vid vatten och på bryggan =)
Vart en del jäkligt coola bilder! Manne kom förbi senare också och var med på några kort =)
Ni kan kolla up dem på Facebook!
Sen for vi till Cirkusen och kollade lite där vad Daniel och Elinor gjorde. De håller på att träna på ett nummer men det är lite hemligt tror jag ;)
Senare så slöt Bengt upp och vi for och badade :)
Det var ganska kallt men rätt skönt iallafall.
Väl hemma hos mig sen så var det jag, Kamilla och Bengt! Vi bestämde oss för att kolla 2 avsnitt på True Blood för Kamilla har inte sett något av det :O Synd om na:P
Så över lag så var dagen awesome!
Ända som suger var att jag såg en film med en Text intalad där de prata om saker som jag känner om Tova nu och att Elinors och Daniels nummer har "Snälla bli min igen" med Veronica Maggio..
Men jag överlever! Jag är fan awesome!

Kommentarer
Postat av: sistah'

du måste ha mer bilder!

2011-08-14 @ 23:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0