Duscha Tangentbord!

Ja, som rubriken antyder så har jag "duschat" mitt tangentbord under kranen med diskmedel.
Den började bli så jävla sunkig och äcklig att använda och "G" funkar typ bara ibland vilket kan vara rätt besvärligt. Så nu ligger det hemma på tork under dagen! Clayton är en real saviour ibland! Fick precis ett sms där han fråga vad jag behöver för mats för att lvla BS! Tydligen så ska han hjälpa mig att FARMA (Man skriver alltid FARMA med caps ;))!
Han är söt han =^.^= Strax är det lunch och Mr. Dragon Fist Fucker provides hamburgers! I hope they'll be tasty!
Med bacon n' cheese n' stuff!
För överigt så ska jag träna på Cirkusen idag efter jobbet med Manne och Kamilla ^_^ Det kommer också bli awesome, ska skaffa mig träningsverk idag igen, precis som förra gången!.

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0