Förlåt!

Förlåt att jag inte har uppdaterat på några dagar! Men jag har inte haft tillgång till en dator =(
Jag köpte ju ett nytt grafikkort förra veckan. Fick hem den på torsdag och började pilla och pilla och pilla. Etc...
Fick fan inte till det! Jag plockade isär datorn, satte ihop den, den startade utanför chassi, men inte inuti.. Den startade inte alls. Och så höll det på från torsdagen fram till kvällen på söndagen. NU fungerar den i alla fall som den ska! Maxar allt jag spelar, får inga ryck, den beteer sig normalt, den är kall mycket minne omn omn omn!!
För er som inte vet så är det:
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=623550
En sådan som jag har skaffat! Ett riktigt jävla monster =)
Ikväll är det Ledarutbildning på Cirkusen & igår var det minibusutbildning. Vi gick igenom alla grunder i alla discipliner och ansiktsmålning!
Nu ska jag spela mer spel!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0