Haha

Förlåt Manne :P
Jag han inte fixa något med filmerna igår heller =(
Men efter idag blir jag arbetslös så då kan jag fixa med dem och lite annat!
Och på tal om det, jag vart grymt sugen på att utbilda mig till Brandman i Härnösand. Ända nackdelen är att jag är cirkusledare och har en grupp, men vi får se. Efter detta träningsår, om jag fortfarande vill, så kommer jag nog söka dit. Men det betyder att jag måste sluta på cirkusen vilket känns lite vemodigt... =/
Men fatta vilket härligt yrke!

För övrigt så är Statoil på Frösön sämst, eller ja, Ånge eller vilka det nu är. Mitt Grafikkort borde ha varit i stan igår men det står fortfarande som "Sorterat i Ånge".. Vilket är en jävla BullShit! Aja, ska dra förbi där idag och kolla ändå, hoppas Maja jobbar, för hon hjälper mig säkert =)

ANYWAYS, ikväll blir det wow, och nu ska jag fan gå över 329 Item lvl, vill kunna göra Heroics, men vill ha bättre gear först =P

Aja det kommer!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0