Just det!

Ja som jag sa så skulle jag ju starta en ny blogg och här är den!
TheCylinder.blogg.se!
Här kan ni läsa, om ni vill, om saker som jag gör! Allting som relaterar till mig, Rollspel, Cirkus, Vänner, träningen och liknande, jobb m.m.
Kommer även att göra skuma saker, säga konstiga osamanhängande saker bara för att det är var jag gör bäst =P
Basic info för er om mig då kanske är på sin plats:
Namn: Tim Cylinder Mikael Netzler
Född: 1989-09-13
Längd: 186 ish
Vikt: Varierar mellan 78 - 82
Ögonfärg: Blå med gul shiftning i vänster öga
Hårfärg: Sandré
Skostorlek: Varierar beroende på vilka skor mellan 44 - 47
Det är nog allt so far :)

Kommentarer
Postat av: Mats

Samt att du har dom grymmaste arbetskamraterna som finns för tillfället som inte drar sig för att komma med dräpande kommentarer och trackningar.

2011-08-10 @ 22:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0