Kvällsstrapats

Denna dag har varit ganska händelselös.
Första man möts av när man kommer hem är att internet inte fungerar som det borde. Tar 3 timmar inte det är fixat...
Men jag har iallafall kollat på 2 avsnitt True Blood till =) Har bara det senaste nu att kolla på, men känns som att jag vill spara lite för det suger att vänta!
Efter de 2 avsnitten så drog jag iväg till Cirkusen och träffa Kamilla! Vi drog iväg vid typ 20:30 och jag kom hem nu ca 23. Jävligt skön tjej må jag säga =) She is a real friend, you know that?! men nu gör du det iaf!
Nu sitter jag och funderar på att träna magen lite och sen sova.. Är rätt trött, man kanske kan få sova lite mer normal idag?! Eller så inte... Suck..
I need sleeping pills..
Aja, godnatt MTFKR'S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0