Mother Fucking Torsdag (Fredag)

Yes! Idag är det torsdag.
Eller för vissa fredag om man nu ska vara sådan ;) Saken med det är att jag jobbar bara måndag och torsdag mellan 10 - 16! Det är schyssta arbetstider må jag säga!
Vidare idag, efter jobbet ska jag hem, spela lite Wow med Anna tror jag, sen försöka strya upp mer angående rollspelandet imorgon!
Vi ska köra Dark Heresy, Warhammer 40k Rollspel =)
Jag, Clayton, Anna, Johan och Kristian.. Men Kristian måste få tag i pengar först så han kan ta sig till stan den fattiglappen ;)

Så ser det ut idag!

Kommentarer
Postat av: bella

Hej, allt bra med dig? ville bara titta in och önska dig en fortsatt trevlig dag :) Kram Bella,

2011-08-11 @ 10:45:33
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0