Rollspel!

Såhär ser jag ut när jag står på händer och räcker ut tungan =}
Yes! idag äntligen igen händer det! Dark Fucking Heresy med grabbarna och Anna :D! Som vi har längtat!
För er som inte vet så är Dark Heresy ett Pen & Papper rollspel som utspelar sig i Warhammer 40K Universumet.
Och för er som inte vet vad rollspel är:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Rollspel
Jag är så dålig på att förklara men där har ni det =}
Så nu om ni ursäktar så ska jag göra mig redo att snart gå till stan för att köpa tärningar!
Bjuder på denna roliga bild! Så för er som inte vet vem jag är, vilket typ alla vet som kolla här xD, så får ni ett litet hum om hur jag är ;)
Ps. Jag överanvänder smileys om ni inte redan märkt det;)

Ds. Sant Clayman, Improvisations teater med tärningar =}

Kommentarer
Postat av: Clayton Carpenter

Improvisationteater med tärningar. =p

2011-08-18 @ 10:42:32
URL: http://devoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0