Som ett barn på julafton

Idag är det fan så, man känner sig som ett barn på julafton =)
Inte nog med att jag fick typ 4k mer i lön an jag brukar, jag har även köpt ett nytt grafikkort för 4.250:- ^_^
En: http://www.asus.com/Graphics_Cards/NVIDIA_Series/ENGTX580_DCII2DIS1536MD5/#specifications
Vart det ^_^
Åååh och Komplett är snabba på sina utskick så jag lär få den på Onsdag! Då blire maxa allt och lite till och lira sönder! Fyfan va fett det kommer bli! Direct X11 och allt mumma!

Men det är inte allt:P Eller jo i alla fall julafton delen. Men jag ska träffa Lisa idag på stan också, och ge pengar till Clayton för att Anna ska kunna migga sin Raodek från någon jävla server till Grim Batol =P
Så ikväll blir det också spelande!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0