Trött

Idag är man lite trött ska du se!
Var som sagt Lindas Födelsedag igår =} Jag, Heffa, Lost, Clayton och Panhed gick ihop och köpte ett Nintendo 3DS till henne :D Hon var glad över det ja =) Sen dracks det lagomt med alkohol också, även för min del(!). Sen efter förfesten så drog vi från Heffa och ner på stan. Jag dissade krogen så jag gick en bit med Clayton för han är snäll som håller en sällskap. Han visade några inövade moves han gjort och så prata vi om hur vi tar på oss jackor/ryggsäckar! Sen drog Clayton en fuling med vinet men vi lämnar den historien till Langoljärerna!
Gick sen föbi Kristoffers "minnes plats" och såg att Isaak satt där, förstörd. Vi kramades en stund och efter ca 20 minuter så fortsatte min promenad hem.
Väl hemma så slängde jag mig på Wow=P
Fan något måste man ju göra liksom xD
Ps. Jag använder fortfarande för mycket smileys;)
Ds.Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0