True Blood

Jag och Jesper var och såg Captain America idag! Det var planerat Planets of the Apes: ALZHEIMERS Edition men den har inte haft premiär än x) Så det var Kapten Usa. Den var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig att den skulle vara, men så är det med många filmer som jag bara sett trailern på :p
Sen vart det en skön promenad hem och ännu mer sug på att få göra lumpen, men de är lite underliga så jag vete fan hur det kommer att sluta!
Som min titel antyder så har jag även kollar på True Blood idag. That series fail to disapoint me kan jag verkligen säga! Såg avsnitt 5 på season 4 idag och har 2 avsnitt kvar som jag kan kolla på innan jag kommit ikapp men det känns inte som att jag vill se det ännu för jag vill kunna njuta ^_^
Jag hoppas att serien slutar bra sen och att man inte får en massa oknutna trådar :P Cuz that would suck with barbwire! And ain't that a bitch ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0