1: 40

Fan vilken skön dag det var idag ändå.
Allt gick bra på stan så nu är jag glad tack vare det ^_^
Sen gick jag och Pelle och såg Cowboys & Aliens xD Sjukt random film, den var OK. Varken mer eller mindre x)
Efter det så skjutsade jag hem Pelle til Carro där de satt och spelade wow och Borderlands! For sedan vidare till Petra för att kolla hur hon mådde, det var trevligt. Hoppas hon mår bättre snart dock, inge roligt att se sina vänner ledsna.
Nu sitter jag här framför datorn och informerar er om vad jag gjort idag :P Det är väl trevligt va?!
Har för övrigt börjat kolla Clone Wars nu!! Utropstecken! Den serien kommer nog bli rätt fet! är på avsnitt 9 nu!
Men nu ska jag lägga mig =)
NI får en ful bild också^_^Något jag ritade förut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0