Åh roligt!

Stå på händer =)
Åh det var så roligt :D Första dagen minibusledare avklarad!
I början så var jag nervös precis som jag brukar vara, folk tror inte på mig när jag säger jag är blyg mot nya människor i andra miljöer =P
Sen så hade vi en liten namn runda och jag kommer absolut inte ihåg alla barnens namn, de var 14st för övrigt, men jag börjar lära mig. Sen efter ett tag så började jag känna mig bekväm som ledare med Moa över de 14 monstren. Jag tror att detta kommer bli super roligt för idag så var det jätte skoj och nästa vecka så blir det Akrobatik! DET kommer bli jätte roligt :D!!
Peace out

Kommentarer
Postat av: ANONYM

Gud va coolt med cirkus!!!

Annorlunda och häftigt!

Kan du inte lägga upp mer bilder därifrån!

Grymt kul och bra blogg!

2011-09-12 @ 20:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0