Firelands!

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ikväll blir det ett försök till Firelands med Min guild =) The Coffin Stuffers! En nystartad guild på Grim'Batol med mig som guild leader =) Hur fan ska det gå xD?!?!?!??!
I know, very sexy name indeed! Var på Hjortens Laboratorium idag och städade som jag gör 1 gång i veckan!
Och igår så skrev jag ingenting =( Dumma mig! Det var ju Cirkusstart igår! Akro ftw! Så jävla roligt må jag säga :)
Var massa nya aktörer, ny ledare, roligt att visa hur man gör saker! Känner sig duktig då ^_^ och så är det så härligt att träffa alla gamla kära vänner igen efter sommaren :D Nästa vecka ska jag och Tova träna på våran uppgång igen, var lite trött efter passet i onsdags :P Men nu har vi ju massa tid på att träna på det igen ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0