Zallåh!

Tjena tjena!
Sitter och har ont i halsen jag. Kristian och jag pratar om Demoner och katter och djur på Facebook. Att de är luriga och kan anta vilken skepnad de vill när de kommer till människornas Realm. Vore ganska soft om Blitz skaffade sig en liten Demon Minion men det skulle resultera i ett nackskott på plats. Vilket jag inte vill ska hända!
Any who.. Jag har fixat 357 Item Level nu =) 148k hp i Blood vilket jag finner mycket tillfredställande!
Ni får en bild om jag ritade på mobilen för någon månad sen också! En liten bild med Warp Tema.
Skulle inte riktigt säga att det är Blitz, inte nu i alla fall...!!
Men det känns dumt att pilla för mycket i The Warp, tro mig, det suger xD
Blitz i the Warp
Justja!
http://www.youtube.com/watch?v=gU7IIc0dccQ
Min och Mannes film från när vi lekte på Cirkusen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0