Malia Park

Hej hej hallå!
Mycket tid passerar utan uppdateringar, men det är för att jag har mycket att göra och lite tid/ork att vara vid datorn. Det är den 22 Juli och det är mellan 40 - 50 grader nästan varje dag vilket gör att man blir lite slut, nej nu ljög jag, man blir MYCKET slut!
Veckan som var har varit skön! Var i Matala i 2½ dag, ett ställe söderut där Archelon också håller till med sina upgifter, dock så är campingen mycket mindre än våran men skön håla ändå.
Senare så begav sig jag och Daniel till Malia för att göra en Slideshow för Malia Parks hotellgäster, men de tyckte det var roligare att sitta utomhus och dricka alkohol och kolla på barn som dansar, de asen :P
Men vi hade det trevligt trots att ingen kom. Vi badade i havet, åt utsökt middag/frukost, drack gratis alkohol och sov i riktiga sängar!
 
Kommer bilder på denna lilla tillställning på min Facebook så småningom!
http://www.facebook.com/Cylinder.Netzler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0