100 år sen sist

Nu har det varit mer än 1 vecka som jag uppdaterade här. Men jag har haft så sjukt mycket att göra så jag har inte haft tid till det.
Jag och Pit har varit i Matala och hälsat på ett av de andra projekten som finns här, Fortfarande archelon men på andra ställen. Vi stannade där över en dag och sov där och for tillbaka nästa dag. De har en bar som heter Hakuna Matata där man kan beställa schyssta drinkar och sova om man så vill. De har hängmattor på övervåningen som man kan stanna över natten i. Vi drog även och hoppade från klippor i närheten av stranden som fanns i staden, de var ca 10 meter höga, var rätt läskigt :P
Vägarna på Kreta är rätt usla men om man ignorerar de faktumet så är naturen awesomesauce! Berg över allt och dalar och raviner och liknande, sjukt mycket fria getter och hundar/katter. Man kan sätta sig i en bil och bara köra vilse i timmar utan att bli less på naturen. Ska försöka ta lite bilder senare som ni kan få kolla på =)
Nu sitter jag här i campingen och Pit läser det jag skriver, men utan vidare nytta eftersom han inte förstår vad jag skriver ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0