Tillbaka på Campingen

Nu är jag tillbaka på våran camping efter en awesome vecka på resande fot i Aten!
Mycket har hänt, träffat massa nya vänner och uppleft en massa! Summa summarum, en jäkligt bra vecka =)
Vi hade massa namnlekar i början som var lite segt men våra ledare Elia och Kosta var grymma!
Sen var det vid tillfälle händelser som att jag frågade en Polis vad grekernas motsvarighet till "FUCK OFF!" betyder :P
Vi hade massa uppgifter att göra och jag frågade vad "..." betyder och han tyckte det var lite jobbigt att svara på men han gjorde det ändå ^^
Sen var vi på Acropolis och hade det trevligt. Det var jag, Piotr, Ania, Ania och José. Vi spenderade ca 4 timmar där inne och det var underbart. Tog lite bilder så ni ska få ett smakprov här ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0