8 dagar kvar

!!!!!!!
Tjena som fan! Var oerhört längesen som jag uppdaterade något på denna blogg. Men nu måste det bli ändring på det!
Tanken är ju den att om 8 dagar, dvs 12 Maj (en lördag) så reser jag till Grekland för att se till så att den utrotningshotade Logerhead Turtle inte blir utrotad! Jag ska då alltså resa iväg som volontär. Jag kommer bo på Kretas stränder i en stad som heter Rethymno. Där ska jag vistas i tält de närmaste 6 månaderna! (Shiiieet)
Så på denna blogg kommer jag uppdatera vad jag har för mig, vilka jag träffar och var jag lär mig =)
Det kommer bli en liten bloggning om hur det är att leva och bo på Kretas stränder, under bar himmel <3
Peace in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0