Camp Elizabeth

Nu sitter jag på Camp Elizabeth. Det är här som jag kommer att vara nu det kommande 5 ½ Månaderna :P
Det är sjukt varmt på dagen och jag har redan bränt mig! 2 dagar i Grekland och jag har redan gått sönder på axlarna xD Nu sitter jag och försöker få till så jag kan läggain bilder på Datorn som ni ska få se. För ni ser, jag glömde mina sladdar hemma, men som tur är har jag Kies på mobilen! Ett program för att lägga över filmer och bilder och sånt från mobilen =)
Så för hoppningsvis så kommer det upp ett album på FB där jag lägger in bilder och filmer!
Idag har vi satt upp Archelon platsen för oss volontärer! Så nu blir allting jätte fint.
Nu ska jag i alla fall lägga mig. Har inte sovit mer än 5 timmar sen jag anlände här den 12 maj.. Färjan sög sjukt hårt btw. Men alla kallar mig Viking eftersom jag är Svensk så ska väl inte klaga ^^
Men ha det bra så skriver jag senare =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram min son,

det låter som om du har det bra. Hur stort är tältet, en mans el sover ni flera tillsammans?

Ha det nu så bra, kul att du har en blogg så man kan följa din vardag.

Vi hörs snar igen.

Mamma



2012-05-14 @ 20:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0