Första lediga dagen

Idag är den första lediga dagen som jag fått sen jag kom till Grekland ca 11 dagar sen. Det är så sjukt skönt! har även ledigt imorgon, men sen på fredag jobbar jag! Då blir det MS (Morning Survey) mellan 7 och tills det är klart.
Det enda jag är orolig över är att jag inte vet vad jag ska laga för middag på fredag =(
Hoppas Pit har kommit tillbaka tills dess så han kan hjälpa mig =)
Men det min dag har bestått utav är: Sova till 10. Sitta vid datorn mellan 11 till 15:30. Strand träning mellan 16-17. Springa 30 minuter på stranden med Meea sen 20 minuters träning på stranden, Dvs. armhävningar och sittups och sånt. Sen middag + Dusch och nu Internet igen =) Har även uppdaterat Facebook med bilder så kolla in albumet!
http://www.facebook.com/Cylinder.Netzler
Peace in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0