Greeekllaaaannanananednd

Nu har jag, efter 10 timmars resande, kommit fram till min destination Grekland!
Jag är dock inte på det stället jag ska vara på utan på Archelons Sköldpaddscenter =) Det var lite svårt att hitta från Flygplatsen för ingen pratade någon bra engelska. När jag åkte buss satt jag och försökte prata med en snubbe som bara sa, FHEM. Han sa faktiskt det. Fråga han och Platia Glyfadas och hans svar var, rycka på axlarna och sa FHEM. Skön kille.
Men men, nu sitter jag i alla fall här. Trött och nöjd. Jag har varit på Rescue Centret i ca 4 timmar och har redan, ätit mat, druckit öl, fått en rundtur, träffat fina människor och Badat :D
Det var skit kallt! Även fast det är 24 grader i luften nu såhär vid 9 tiden så var inte vattnet så sjukt varm för det... Men det lär bli bättre när jag väl anländer på min rätta plats =) Dvs, Kreta!!
Dit ska jag imorgon och det blir en lång dag. Köra bil härifrån vid ca 7.pm och sen sätta och på en färja som tar 7 timmar.. Så vi kommer åka/sova på färjan. Sen vid 4.am så kommer vi fram till Kreta och då blir det 1 timmes bilkörning innan vi är framme vid våran destination. =(
Aja, det blir nog bra :P Men nu ska jag sova iaf!
Mer information kommer nästa gång jag har internet.
P.S. Jag sitter utomhus och skriver gför det är för varmt inne. Skönt väder ~ <3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej timpi! Hoppas du har det bra i värmen. Är inte alls avis.. Kram och lycka till med körningen :)

2012-05-13 @ 02:11:37
URL: http://hastarochemilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tonårs mutanter ninja sköldpaddor skölpaddor i ett ryggskal

2012-05-13 @ 21:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0