Morning Survey

Idag hade jag min första riktiga morning survey! Tyvärr fick vi inte se några sköldpaddor men det hade vi inte räknat med. De brukar dyka upp i juni~ någon gång.
Så dagen började med att jag hade fått fel information av våran Ledare så de knackade på mitt tält kvart i 6 och sa " nu ska vi åka", när hon igår sa 6:45.. Så det var bara kliva upp och sätta sig i bilen och åka iväg.
Vi körde i kanske 15 minuter och anlände sedan till en sektion på stranden. Därifrån skulle vi sen gå, hela vägen till campingen. Och 15 minuter med bil tar lite längre till fots, plus att det är sand överallt. Vi anlände vid 6~ och gick hela vägen tillbaka och 2 timmar senare var vi hemma igen.
Bra start på dagen x)
Inte riktigt dock men det är ett bra arbete och det behövs.
Om några timmar kommer jag och Pit att göra en resa mot Aten för att gå på ett seminarium. Jag har inga direkta åsikter om det förutom att det känns onödigt. Men går inte att göra något åt..
Jag vet dock inte om jag kommer ha tillgång till internet när jag är borta så vi får se hur mycket uppdateringar det blir från min sida.
Men fram tills dess!
Peace In

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0