Tillbaka på Elizabeth

Efter några dagars arbete i Xania så är jag äntligen tillbaka på min camping! Inte nog med att när vi direkt anlände till cåran camping var tvungen att sätta upp den, när det sedan gått 4 dagar där var vi tvugna att åka 1 timme väst för att sätta upp en annan grupps campingplats -_- Visst det är sånt som tydligen alltid görs men jobbigt var det. Sen fick jag och Pit stå i en källare och sandpappra och måla den andra kiosken innan den kunde bli uppsatt.
Men nu är jag i alla fall hemma igen och har fått 2 dagars ledighet, sjukt skönt ^^ Så jag jobbar på fredag sen är det seminarium för mig och Pit.. Vi var tvugna att gå annars skulle de skicka hem honom till Luxemburg. Inte roligt...
Uppdaterar bilder på Facebook så ni kan se vad som händer :)
Peace in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0